我明白不接受他人的批評和意見是很難令自己進步,但我亦覺得不用刻意去做一些事情來表示自己有進步,反正人生是不停在變,明年的你一定跟現在的你有分別-By Ketchup

星期三, 5月 05, 2010

出發

























對上一家人一齊去旅行已經係10年前, 今次心血來潮東歐之旅也預上兩老一份。 今次選坐大部份人覺得唔太穩陣o既華航, 說真我已搭過好幾次, 並唔覺得有咩可怕, 印象還不錯呢。

先坐晚上七點幾o既機去台北, 到達台北差唔多10點, 再轉11點幾o既機去維也納, 幸好等候時間不長, 台北T2等轉機處非常正呢。 一如以往, 華航o既坐位, 餐飲, 服務都令我地十分滿意, 比昂貴o既國泰還要好呢。 出發前幫兩老點了海鮮餐, 食得佢地非常開心, 長長o既13個鐘飛行時間對我黎講本應好難過, 但佢有個pantry位俾人企下, 野飲野食任用, 時間並不難過就到達維也納。

到達維也納為清晨5點幾, 入境頗為嚴謹, 我地行慣江湖當然無問題啦, 前面果位就好唔好彩(排O係佢後面我都好唔好彩), 就算過左關佢都俾人截住要去第二處繼續審查。 而我地出左關就直接前往市區先往BOOK好o既APARTMENT check-in。






沒有留言:

追蹤者

關於我

我的相片
一個曼聯同克勤o既super fans, 一樣咁長情鍾意左10幾年, 2005的4月終於完成我一生人最大o既夢想, 到"夢劇場"奧脫福一遊, 真係畢生難忘, I'll Be Back!