我明白不接受他人的批評和意見是很難令自己進步,但我亦覺得不用刻意去做一些事情來表示自己有進步,反正人生是不停在變,明年的你一定跟現在的你有分別-By Ketchup

星期二, 2月 02, 2010

BAD NEWS

公司有著最討厭o既人, 一直都好想佢走, 見佢成日o係公司搵工, 衷心希望佢有更好發展, 阻人發達猶如殺人父母嘛。 不過試問除左我地邊間公司會請個遲到早退, 曠工, 盲字都唔識多個o既人? 搵工希望落空, 點知更失望o既跟住黎, 有高層竟然同我講, 縱使佢紀律如何差, 公司都唔會主動炒佢, 只有等佢搵到自己離職, 天啊! 咁豈不比我中六合彩更難? 聽到呢個消息令我消沉o左好一段時間, 返工提唔起勁, 學左佢遲到早退唔返o既習慣, 既然公司都話呢d可以接受, 我唔享受下咪好蝕?

沒有留言:

追蹤者

關於我

我的相片
一個曼聯同克勤o既super fans, 一樣咁長情鍾意左10幾年, 2005的4月終於完成我一生人最大o既夢想, 到"夢劇場"奧脫福一遊, 真係畢生難忘, I'll Be Back!