我明白不接受他人的批評和意見是很難令自己進步,但我亦覺得不用刻意去做一些事情來表示自己有進步,反正人生是不停在變,明年的你一定跟現在的你有分別-By Ketchup

星期六, 2月 20, 2010

新年快樂!

做左呢間公司咁多年, 第一次得閒返去食年夜飯, 全廠共一百二十圍, 好不熱鬧。 加上抽獎, 令車間工人十分興奮, 故我叫少爺就算抽到我都唔好公佈, 機會還是留俾工人吧! 原本打算只留兩日一夜, 到第二日幾位司機都大醉, 無人揸車送我返香港, 故被迫多留一晚。 連續兩晚同工廠同事去卡拉ok劈酒玩樂, 俾人狂隊之下仍能力保不失, 果然寶刀未老, 哈! 工廠同事十分玩得, 笑聲不斷, 加上老細o既大利是, 此行收獲甚豐!

沒有留言:

追蹤者

關於我

我的相片
一個曼聯同克勤o既super fans, 一樣咁長情鍾意左10幾年, 2005的4月終於完成我一生人最大o既夢想, 到"夢劇場"奧脫福一遊, 真係畢生難忘, I'll Be Back!