我明白不接受他人的批評和意見是很難令自己進步,但我亦覺得不用刻意去做一些事情來表示自己有進步,反正人生是不停在變,明年的你一定跟現在的你有分別-By Ketchup

星期六, 3月 06, 2010

新年好開始!

估唔到新年過無久就有好消息, 公司最討厭o既人終於走喇! 佢竟然有人請, 我地非常感激請佢果間公司, 幫我地除大害, 實在係三贏局面。 係人都知正常辭職需要一個月通知, 而佢通知完老細即刻答應, 並且三日後走人, 兼唔洗佢賠錢, 三日可以交完所有工作, 可想而知佢o既重要性有幾大? 只要送走瘟神, 再多O既工作我都願意接下, 心情好得想放煙花呢! 虎年好事陸續有來!

沒有留言:

追蹤者

關於我

我的相片
一個曼聯同克勤o既super fans, 一樣咁長情鍾意左10幾年, 2005的4月終於完成我一生人最大o既夢想, 到"夢劇場"奧脫福一遊, 真係畢生難忘, I'll Be Back!