我明白不接受他人的批評和意見是很難令自己進步,但我亦覺得不用刻意去做一些事情來表示自己有進步,反正人生是不停在變,明年的你一定跟現在的你有分別-By Ketchup

星期日, 3月 28, 2010

近排非常的忙, 忙約會, 忙教公司新人o野, 忙交低工作o既手尾, 忙全家大旅行事宜, 全家自由行真是一件不容易的事, 因為同父母去跟是朋友唔同, 很多o野都要安排得好好, 唔想到時先搵地方搵交通, 或者跟團係比較好呢! 還有兩天就出發, 希望此行一切平安順利吧! 短短14日旅程就錯過了曼聯今季最重要o既賽事, 此場三場關乎曼聯o係4歐冠同英超o既前途, 缺少我o既支持下佢地一定要全數勝出呀!

沒有留言:

追蹤者

關於我

我的相片
一個曼聯同克勤o既super fans, 一樣咁長情鍾意左10幾年, 2005的4月終於完成我一生人最大o既夢想, 到"夢劇場"奧脫福一遊, 真係畢生難忘, I'll Be Back!